mandag, mai 22, 2006

Dagens foto: Løvetann


Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Anonym sa...

Flott og meget speiellt bilde denne løvetannen!
(..Min venninne Inger på Hønefoss, er ikke du en slik løvetann?
Jeg vet du leser bloggen ofte og jeg hadde lyst å sende deg en hilsen. fra Anny)

Anonym sa...

Åhhh, nå ble jeg gla`
Tusen takk for hilsen i bla`
fra min veldig gode venninne Anny :) ! Og takk til deg Are K. for vakkert bilde...Det er et kompliment å bli betegnet som en løvetann - all styrke og ureddhet den representerer - i mitt tilfelle sto det endel engler og "tviholdte" i asfaltkanten slik at jeg kom opp i dagen - og her er jeg; har sterk farve og er en ny blogger
En hilsen til alle andre "løvetenner"
En spennende og veldig bra side Are K., og Anny: takk for at du gjorde meg oppmerkom på den ¤
Leser den hver dag - og det blir nok flere comments fra meg.
hilsen inger

Anonym sa...

Hurra for Inger!

Ja, jeg gleder meg til å lese dine kommentarer!! Fra en sterk og klok søster jeg så midnattsol sammen med i Finnsnes for mange år siden! På broen, sent 17. mai!

Vi har vandret noen pilegrims-skritt sammen! og hver for oss!
Det gir mye kompetanse det!

Velkommen også her sammen med meg, (men det er jo ikke min blogg, jeg vil ikke ha blogg, er glad Are har blogg.

Are Karlsen sa...

Velkommen Inger! Håper du kan føle deg hjemme. Ironisk nok (i forholdet til verdiene jeg forfekter) er det jeg som har det privilegium å definere innholdet i dette fellesskapet, selv om det er full frihet i kommentarfeltet. Så der er Anny i sin fulle rett når hun også ønsker deg velkommen.