tirsdag, juni 14, 2005

Dagens foto: - Jeg er klar!

Her ser du Morten. Han bærer tungt. Det gjør jeg også, som tar bildet. Vi bruker bærestropper. Morten har akkurat bøyd seg ned for å fikse noe med stroppen, og er i ferd med å reise seg. I mellomtiden fikk jeg fisket opp Ixus-en av lommen og holdt kameraet klart til Morten skulle dukke opp igjen. - Jeg er klar, sier Morten. Flash! Bildet er klart! Helt crazy. Sånn er det å være sammen med Morten. Sånn er jeg. Og så ler vi. Helt crazy. Vi er ute på oppdrag for Landbasen. Det er også helt crazy. Hvorfor gjør vi det? Hvorfor legger Morten ned massevis av arbeidstimer på Landbasen hver uke? Morten er crazy. Jeg er crazy. Vi vet om det. Det hjelper ikke.
Dagens bilde: Jeg er klar!
Opprinnelig lastet opp av Are Karlsen.


Share/Save/Bookmark

0 kommentarer: