fredag, september 19, 2008

Dagens foto: Pluriel og kjøleskap


Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din?

Are Karlsen sa...

Vel, jeg kjøpte den til kona til hennes 50 års dag for et par år siden. Da vi var nygift lovte jeg henne at hun en dag skulle få en cab, et løfte hun aldri glemte. Og så da Pluriel kom, forelsket hun seg i den, med akkurat denne fargen. Så jeg tok økonomisk sats og kjøpte den brukt (2005-modell) for to år siden.

Under festen gikk hele selskapet over i en mørk garasje like ved, og så kom flomlyset på. Veldig effektfullt. Hun hadde ingen anelse på forhånd - det hele var bare ville drømmer.

Anonym sa...

Fantastisk stilig. Jeg håper å kunne gjøre det samme for kona mi en dag. Men hun ønsker seg en Mini Cooper.

Anonym sa...

Den siste var fra meg.

ivar