fredag, oktober 16, 2009

Ikke-hierarkisk i Ålesund 13-15. november

IMG_1492_1.JPG
Per Arne Veiberg
Foto: Are Karlsen

Per-Arne Veiberg er initiativtager til husmenighetskonferansen i Ålesund helgen 13-15. november.

Sist helg var jeg i jobbsammenheng en tur i Ålesund. Og oppdaget at der finnes det et levende husmenighetsmiljø. En av ildsjelene er Per-Arne Veiberg. Han er en erfaren og modig menighetsmann i tillegg til siviløkonom og lektor og hans ønske er å sette husmenighet og ikke-hierarki på kartet i Ålesund.

Per-Arne har hentet mye inspirasjon fra både Wolfgang Simson og Frank Viola. Nå inviterer han til seminar i Ålesund helgen 13-15. november, med engelske Beresford Job som taler. Jeg tenker å reise, og kommer til å kjøre en 7-seter og tar gjerne med meg folk på veien!

Ta kontakt, så formidler jeg mer informasjon!


Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Ruben sa...

Vi tenkte å kjøre egen bil, men hvis du kommer forbi Bergen på veien kunne vi kanskje sitti på? Vet ikke helt hvilke rute som er raskest for deg, og om det blir mye ekstra å kjøre gjennom Bergen ... ?

Are Karlsen sa...

Skulle gjerne gjort det, Ruben, men Google Maps påstår at det tar ca 6 timer lenger å kjøre via Bergen enn via Dovre, dvs. ca 16 timer vs. 10 timer.

Så langt har jeg fått med meg en god venn fra Sørlandet.

Ruben sa...

Hehe ... da tror jeg vi tar egen bil :) Tenkte at hvis du allikevel skulle innom Bergen, så kunne vi slengt oss på.

Blir mest sannsynlig med og en venn som tar turen.

Are Karlsen sa...

OK - ser fram til å treffes!