lørdag, oktober 29, 2005

Revetal

Jeg har verdens morsomste jobb - vel, jeg har flere, men akkurat nå tenker jeg på mitt inntekts-bringende hovedengasje- ment, seniorkonsul- ent i Nærings- avisen.

Egentlig er jeg bare en annonseselger på provisjon, - en for de fleste ikke misunnelsesverdig oppgave. Men jeg er mer enn det, jeg får også fuske i journalist- og fotograffaget. Enten det er som selger eller som journalist, jeg har det moro på jobben. Det er morsomt å treffe ledere for små og store bedrifter og andre ledere som ordførere og snakke idéer, visjoner, oppdrag, vekst, framtid, utvikling, markedsføring.

For eksempel idag, så besøkte jeg blant andre Revetal Arkitektkontor, og får et lite innblikk i et samfunn som strutter av optimisme og framtidstro. "Innen 10 år har Revetal bystatus, så mye vokser vår kommune for tiden". Neste gang du kjører Bispeveien, så slakk litt av gjennom Revetal og se på det nye, prangende rådhuset, forretningene og boligområdene.

Revetal Arkitektkontor leverer tjenester over hele landet, og nabobedriften er en finansmegler som har flyttet fra Oslo.

Revetal - en by i Vestfold?

Technorati Tags:


Share/Save/Bookmark

0 kommentarer: