onsdag, februar 13, 2008

Dagens foto: Solgt!


Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Geir sa...

Gode gamle traver, denne skulle jeg gjerne hatt. Men den har vel gjort sitt tenker jeg?

Are Karlsen sa...

Nå er den nok i Midt-Østen et sted. Den hadde gått over 400.000 km, og hadde mange små feil. Men motoren viste ingen svakheter og det var ingen alvorlig rust.

Her er salgsannonsen.

Geir sa...

Det er jo det jeg alltid har visst, at en Peugeot bare går og går og går...... Jeg har stor forkjærlighet for Peugeot'ene skjønner du. Har hatt en 6 stk. av dem gjennom årene, og i min familie (far og 3 brødre) så har det nok vært et 30-talls Peugeot'er i eie i en tidsperiode på ca. 30 år. Far startet med 403 og min datter hadde sin 405 som hun forøvrig likte svært godt. Mellom disse har det vært en rekke 404, 504 og 505.