søndag, september 17, 2006

Kryss og tvers

CRW_5303_1
Timeout-gjengen
Foto: Are Karlsen

Jeg er ute og går sammen med venner fra Timeout (Oslo) sist lørdag. Her har vi bønn på Preståsen, med utsikt over Sandefjord.

Mitt "gamle" fellesskap i Timeout (Oslo) møtte mitt nye, husmenigheten, sist lørdag. Gjengen fra Oslo kom kl. 12. Først suppe, litt kaffe, samtaler, spasertur og så middag kl. 18 sammen med husmenigheten.

Verdien av å komme sammen litt på kryss og tvers ble enda mer tydelig for meg. Å bli betjent av andre nådegaver og tjenestegaver enn det en gjør til daglig, er fruktbart og nødvendig. Etter middagen samlet vi oss om Ordet og bønnen. Samlingen var preget av frimodighet, åpenhet og forbønn.

Det var første gang husmenigheten møtte Timeout-folket, og det ga sterk mersmak.
- Når kan vi reise inn til Oslo, er et spørsmål jeg har hørt flere ganger etterpå.

Technorati Tags:


Share/Save/Bookmark

0 kommentarer: