søndag, mai 20, 2007

Anbefales!

Img 3893
En god potetsalat
Foto: Are Karlsen

Anbefaling av potetsalat - en ekstra-service!

Som en ekstra-service til bloggens lesere, avviker jeg fra den redaksjonelle linjen, og kommer med en anbefaling på en god potetsalat, kjøpt hos Maxi-Mat på Nordby på svensk side av Svinesund.

Å få tak i god potetsalat i butikker er ikke lett, synes jeg. Ofte har de en syntetisk smak av preserveringsmiddel og andre uhumskheter. Denne smaker i alle fall som om den inneholder kun naturlige ingredienser - det vil si den smaker godt! Og så er den billig, kun 19 svenske kroner for en hel kilo.

Dersom du klikker på bildet, ser du hva den heter.

En ekstra-service, kun på denne bloggen!


Share/Save/Bookmark

1 kommentarer:

Ivar Kvistum sa...

hehe

Tusen takk, Are, for god ekstraservice!! Jeg skal ta det med meg neste gang jeg handler i Sverige.

Du har helt rett: Å få tak i god potetsalat i butikken er en voldsom utfordring for et dødelig menneske. Ja, jeg drister meg nesten til å karakterisere den som umulig.

Til nå, that is.

Nok en gang: Tusen, tusen, TUSEN takk!!!

Ivar