mandag, juli 10, 2006

Husmenigheten Schanchesgate 14 Sandefjord: Ecclessia*

CRW_2676
Samling i husmenigheten
Foto: Are Karlsen

Oddbjørg pakker grillede kyllingklubber til en kamerat av Glen Willy.

Vi hadde samling igjen i kveld. Jeg har gått på noen tusen møter i mitt liv, men jeg kan nesten ikke huske noen "vanlige" møter som gir meg en sånn opptur som disse enkle samlingene. I dag var en ny person med, Monica. Vi planla turen til Østerbo om 14 dager.

Siden flere i menigheten nå har egen bolig, ble vi enig om å samles også hos de andre etterhvert. Irene sa at hun gjerne ville ha samling hjemme hos seg.
- Det er viktig for meg å få fylle hjemmet mitt med slike samlinger, sa hun.

Det som løftet spesielt var bønnestunden. Det er herlig å oppleve Irenes frimodighet sammen med de andre som ikke har vandret med Herren på samme måte. Det var en glad gjeng som tok avskjed.

* Ecclessia betyr samling, er oversatt menighet, kirke i Bibelen.

Technorati Tags:


Share/Save/Bookmark

0 kommentarer: