tirsdag, april 11, 2006

Björn Hald har fått egen blogg (oppdatert)

IMG_8779
Flagget på Blefjell
Foto: Are Karlsen

Det var ikke mulig å finne noe bilde av Björn, så for å unngå at det skulle bli min aller første post uten bilde, legger jeg ut det norske flagget fra Blefjell i helgen, siden Björn er født og oppvokst i Norge.

Björn Hald, som noen har lært å kjenne gjennom kommentarer her, har opprettet sin egen blogg.

Stikk en tur innom og bli litt mer kjent med han. Björn er teolog og rockepoet - en spennende kombinasjon!

For å se andre av mine venner som blogger, sjekk rubrikken "Linker jeg liker" (ganske langt nede i høyrespalten) og undertittelen "Venner", helt øverst. Her finner du bloggene til Helge Terje Gilbrant, Geir Øynes og Dan Thomas Tveita.

"Linker jeg liker" er en RSS-tjeneste som du kan bruke til enkelt å sjekke nytt stoff på websider.

Dessuten har jeg endelig oppdatert rubrikken "Mine venners hjemmesider". Der finner du de av mine venner som ikke har blogger, men hjemmesider, blant andre Sjur Jansen.

(Oppdatering:) Og selvsagt hører også Tore Lendes og Jan Otto og Aud Rose Nesses hjemmesider med på denne listen.

Er det flere jeg har glemt?


Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Are Karlsen sa...

Jeg har blogget siden juni ifjor.

Jeg blogger det jeg har på hjertet til enhver tid - alt mulig som du ser.

Hva slags Mac har du?

Geir sa...

Takk skal du ha Are, for at du promoterer bloggen min. Det er hyggelig dersom noen finner noe interessant der. Jeg har, som kanskje noen av dere vet, blogget siden sist jul. Jeg er desverre ikke så aktiv som Are til å fylle på med stoff, men ta en titt innom da. I alle fall en gang i mellom.
Jeg holder akkurat nå på å skrive et lite resymé fra en møteserie med Charles Hansen, hvor han talte over emnet "Jesu endetidstale".
Jeg liker å fotografere, så en del av bildene mine ligger også på bloggen.
Jeg setter stor pris på om du skriver en liten kommentar til det som ligger der.
Vi "sees"

Geir sa...

Glemte å sette in adressen min, den er: http://geiroynes.blogspot.com

Are Karlsen sa...

Den er nok litt for gammel, selv om RAM-oppgradering kan ofte gjøre underverker.