fredag, april 07, 2006

Svanen i rundkjøringen

Min gode venn Morten ringer:
- Hvor er du?
- E18 utenfor Larvik.
- Det står en svane i rundkjøringen i Kilgata og gresser. Flott motiv.
- Jeg er på vei til Sandefjord - kjører innom og ser.

Den var ferdig med å gresse da jeg ankom, og stod og pusset fjæra.
En jevn strøm av biler med rundøyde sjåfører ser ikke ut til å plage den det aller minste.
Så løfter den hodet for å orientere seg ...
... før den med stor ro og en selvfølgelig mine vralter ut i trafikken i retning havna. Etter at jeg gikk måtte visst politiet si den noen alvorsord om hvor farlig trafikken kan være.

Technorati Tags:


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Geir Øynes sa...

Kjempebra fotoserie!!!

eva sa...

Hei,ja dette va koselige bilder Are.Opplevde en grå svane gikk fra schell bensinstasjon i I ndre havn og over veien på gangfeltet vel å merke,så der er et syn der de kommer.dette opplevde eg da eg bodde i Sandefjord.
hilsen Eva Brith