fredag, juni 30, 2006

Bloggens ettårsjubileum

CRW_8778
Pion
Foto: Are Karlsen

Dette bildet brukte jeg på min aller første post 10. juni 2005.

Jeg trodde det idag var ett år siden jeg startet denne bloggen. Men når jeg sjekket nærmere var det 10. juni 2005 jeg startet. Her ser du min aller første post, hvor jeg prøver meg litt fram i en ny verden: Goddag.

Mye har skjedd på dette året. Ikke minst har jeg fått mange nye venner. Og enkelte gamle venner har blitt som nye.

Mennesker har på mange måter gitt uttrykk for at de leser bloggen med interesse. Mens andre gir uttrykk for forargelse eller oppgitthet.

For meg er bloggen et privilegium. En mulighet til å gi uttrykk for tanker, meninger og følelser. Og også gi andre mulighet til det samme. Bloggen har vært preget av to ting: Menighet. Og mine fotografier.

Bloggen representerer også en type fellesskap. Som har betydning for meg - og ifølge tilbakemeldinger også har betydning for andre.

Takk til alle som har bidratt med kommentarer eller som har gitt meg tilbakemeldinger på andre måter. Også takk til dere som har uttrykt kritikk eller vært uenig med meg. Det er viktig å ta vare på kritikerne, og der har jeg kanskje noe å gå på.

Med den "farten" bloggen har nå, er det vel trolig at den eksisterer også når det har gått enda ett år.

Technorati Tags: , ,


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med jubileet! Godt anvendt plass og tid! Håper du fortsetter med denne "åpne menigheta" som for mange er blitt et fristed. Tillater meg å kalle det menighet , siden det betyr samling.
Vi er nok ganske mange som daglig samles her - for ros og ris.
Mange er glad for det du gjør, og mange synes helt sikkert det er helt håpløst. So what?
Takk skal du ha for masse lærerike , og til tider friske diskusjoner.
Og for ikke å forglemme alle dine flotte fotografier.

Are Karlsen sa...

Takk Turid,

Og takk for dine mange flotte bidrag.