søndag, juni 25, 2006

Toner på bloggen


If time could heal scars

Omslaget på Elisabeth Grindheim Brodalens CD If time could heal scars.

Jeg har tidligere presentert Elisabeth Grindheim Brodalen og hennes "organiske" initiativ i Filadelfia, Oslo. Idag har jeg gleden av å kunne legge ut et spor fra hennes CD If time could heal scars. Jeg håper du har bra lyd på din PC.

Elisabeth og Ståle driver et miniforlag med Elisabeths musikk og dikt. Og så tjener de Herren både i Timeout samtalecafé hver mandag og i Ta sjansen! hver søndag i Filadelfia.

Og sporet Trying to forget kan du høre ved klikke på den blå pilen:

Trying to forget

CD-en kan du kjøpe for 150 kr. her:

uraflower.net


Share/Save/Bookmark

1 kommentarer:

Anonym sa...

Moro å høre CD`n til dine venner. Og så flott at ikke alle tror på at tiden leger alle sår. Så langt jeg vet, så leger den ingen sår. De blir bare dypere og dypere med tiden - og fulle av betennelse om en ikke får gjort noe med de.
Kan nok virke som de er bitt " litt borte", men det er nok bare avstand i tid som har skjedd. Hvorfor kan jeg ellers gråte for det som skjedde mens jeg var barn? Merker også godt sannheten i at ord er ånd, når en ser hvor vondt det kan gjøre inni en , å tenke på det som ble sagt for 10-20 eller 50 år siden.
Jammen alvorlig.

Håper de får solgt masse av sin fine musikk og flotte dikt.