lørdag, august 13, 2005

Ny dings

Jeg måtte kjøpe ny mobiltelefon og valget falt på Sony Ericsson K750i, pris kr. 799 på Elkjøp med Telenor binding. Tanken var å kjøpe K700i til kr. 1, men den var ikke å oppdrive. Men hvilken telefon K750i er! Kameraet er helt forbløffende, se bildet nedenfor. Alle bildene i denne bloggen som har DSCxxxxx i navnet, er tatt med K750i. Kameraet er på hele 2 megapixel, og har avanserte innstillingsmuligheter som f. eks. hvitbalanse. Jeg avbilder telefonen sammen med min Mac, fordi Mac-en og telefonen utfyller hverandre glimrende via Bluetooth. På skjermen er programmet Bluephone Elite, som gjør at jeg styrer telefonen fra Mac-en: Ringer fra Mac-en, mottar SMS-er på Mac-en og kan enkelt lese, besvare og arkivere SMS-er på Mac-en. Med programmet PhoneAgent kan jeg enkelt hente ut bildene og legge dem inn i iPhoto/Flickr/bloggen. Med PhoneAgent kan jeg også lage MMS-er med bilder og tekst og overføre til K750i via Bluetooth - MMS er kjempemorsomt! Jeg er helt guttunge når det gjelder dingser, særlig når dingsene henger sammen i et system. K750i tar dessuten minnekort av typen Memory Stick Duo, på opptil 1 gigabyte!

Technorati Tags: ,
[posted with ecto]



Share/Save/Bookmark

0 kommentarer: