tirsdag, juli 12, 2005

Min plass i solen

Her, min venn, er min plass i solen.
Her kan jeg sitte og grunne på livet og det jeg har hørt og sett.
Og nyte solens siste stråler før skumringen faller på.
Og høre vinden suse i de høye trær som omgir mitt hjem.
Og la hvile og fred sige inn i sinn og kropp.
Og drikke min cola med isbiter.
Og lese dagens aviser.
Og ta de siste mobiltelefonsamtaler.
Og ta fram min bærbare Mac.
Og koble meg til internett via trådløst nettverk.
Og lese og besvare dagens epost.
Og klikke meg fram til de aller siste nyheter.
Og laste inn dagens bilder fra mine digitale kameraer.
Og legge dem inn i min bildedatabase og overføre dem til internett.
Og poste dagens meldinger i min blog med tekst og bilder.
Her fra min plass i solen.


Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håper du får mange deilige stunder på denne plassen! Det så vakkert ut.Hvor sitter fruen?

Are Karlsen sa...

Les hennes blogg!

Anonym sa...

HVOR er hennes blogg?
VG

Are Karlsen sa...

Aner ikke!