mandag, juli 18, 2005

Scener fra en søndag

Hviledag! Frokost i hagen sammen med min kjære ...
... og et par tre duppedingser. Moret meg med å lage noen MMS med bilde, lyd og tekst som jeg sendte til venner på ferie. Brukte kameraet og programmet PhoneAgent på Mac-en og overførte MMS-en til mobilen via Bluetooth. Veldig morsomt.
En deeeiiilig dag ...
Og så er det alltid morsomt å leke seg med litt grillmat. Denne marinaden ble veldig god. Med svinekjøtt kan man eksperimentere litt. Fant noen spennende flasker i bunnen av kjøleskapet og plusset på en del krydder. Det slo an.
Ferdig marinert!
På grillen.
Jordbær og fløte, selvfølgelig.
CRW_0194
CRW_0194
Foto: Are Karlsen.
Technorati tag:


Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Justine sa...

Hva heter den blaa blomsten, i det siste bildet? Det er 'a cornflower' paa engelsk.

Are Karlsen sa...

Den heter visstnok "kornblomst" på norsk også.

Du bor i Australia, men snakker norsk?

Sarah Liz sa...

That is beautiful!

Justine sa...

Ja! Mannen min er norsk. Da vi bodde i Bergen, laerte jeg spraaket. :-)