fredag, januar 27, 2006

Dagbok

Jeg har nylig renset flere titalls malerkoster fra husprosjektet i sommer/høst. Jeg brukte Jotuns Penselrens (- helt fantastisk produkt). Råd: Sett kostene inn med Penselrens til slutt.
Det Store Ryddeprosjektet er innledet med garasjen. Neste etapper er rydding av garasjeloftet, kjelleren og loftet. Etter årtier med god plass til å lagre alt mulig, kommer det til å ta måneder før jeg er ferdig.
Slik ser en pakke Prior Kyllingbiter ut etter å ha vært 30 min for lenge i stekeovnen i 225 grader.







- Nei, nå vil jeg ta bilde av deg, sa Sjur da jeg traff han til lunch på MacDonalds på Skøyen sist fredag.

Technorati Tags:


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Geir sa...

Det er egentlig godt å se at det er andre som også har malingkoster stående i inntørket White Sprite. Og at du har gjort noe med det minner også meg på at jeg har en slik jobb. Godt tips med Jotun Penselrens. Det må jeg prøve. Har tidligere brukt White Sprite og stålbørste!
Garasjerydding er du heller ikke alene om! Jeg har sett en del programmer med tittelen "Kaoskontroll" og det satte meg faktisk igang med div. ryddeprosjekter.

Are Karlsen sa...

Det er faktisk gøy å rydde og sortere!