tirsdag, januar 24, 2006

Techno-demo av Google Video

Nå kan hvem som helst laste opp video til Google Video og hvem som helst kan bruke det til mye forskjellig - f. eks. legge det ut på bloggen slik jeg har gjort her.

La meg presentere pastor Martin Alphonse som taler i 1 time 1 min 46 sekunder den 5. oktober 2005 i India International Church.

Jeg lar meg imponere - av enda flere muligheter til kommunikasjon og spredning av informasjon. Og at det er en kirke fra den tredje verden som er blant de første til å utnytte dette forundrer ikke.

Eller denne musikkvideon fra en live lovsangskonsert i The Rock Church in Salt Lake City, USA med Steele Croswhite & The Rock Band.

Eller denne Jesus-filmen på arabisk! Den varer i 2 timer.

Det betyr at jeg må snart lage min egen videosnutt som jeg laster opp og legger ut på bloggen. Dette er bare helt rått! Og så enkelt for hvem som helst å ta i bruk!

Technorati Tags:


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Geir sa...

Dette var nytt for meg, men så interessant da! Hvor kan man lære denne muligheten? Og hva slags filer kan man laste opp til Google?
Dumt at den Jesus-filmen ikke var tekstet, jeg har litt vanskelighet med arabisk!?

Are Karlsen sa...

Jeg la inn link til Google Video i starten på artikkelen. Nederst på den siden har du en link for opplastning. Der finner du et spesielt program for opplastning. Det viser at Google Video tar nesten alle formater.