torsdag, mars 02, 2006

Dagens foto: Sandefjordsveien


Share/Save/Bookmark

7 kommentarer:

Geir sa...

Råstilig bilde og komposisjon! Spesiellt symetrien i f.h.t. gatelysene(stjernene). Bra!!!
Sto du midt i rundkjøringa ved Tempokrysset?

Geir sa...

Nei, du sto nok på jernbanen da du tok dette bildet. Hvis ikke så hadde du klatret opp i en av lysmastene?

Anonym sa...

Are, denne gangen må du ha brukt stativ eller lagt kameraet på et gjerde. Bruker du ofte stativ? Mange av bildene dine er skarpe selv om de er tatt på kvelden. Det fins mikrostativ man kan ha i lommen, har du det?

En annen ting: Din produksjon av artikler er så stor at jeg rekker ikke kommentere alt. Det er vel heller ikke meningen, men det er jo alltid hyggelig å få tilbakemeldinger. Selv om det er "0 comments", så kan du regne med at artikkelen er spennende og bra for oss lesere! Håper enda flere oppdager denne bloggen. Etter mitt syn er din blogg den beste kristne websiden i Norge for tiden.

Are Karlsen sa...

Geir,
Tusen takk!

Jeg stod på gangbrua mellom de to rundkjøringene.

Are Karlsen sa...

Sjur,
Ja, jeg har brukt et lite lommestativ som du nevner. Jeg har alltid følgende i lomma: Ekstra batteri til kameraet, et lite rensesett for linsa og et lommestativ.

Takk for kommentaren til mine artikler. Jeg får ganske mange signaler på at de leses, både telefoner, eposter, kommentarer når jeg treffer folk, og noen kommentarer på bloggen.

Det du sier om bloggen er veldig sterkt og varmer!

Geir sa...

Jeg kjørte nedover Sandefjordsveien i kveld og oppdaget da at du sto på gangbrua mellom de to rundkjøringene, som du sier i svaret ditt. Vi hadde vært i Larvik og hørt den fjerde bibeltimen i en serie denne uka med reisesekretær i Ordet og Israel, Charles Hansen. Han hadde som emne "Jesus endetidstale" og tok for seg Matt. 24 og 25. En meget vekkende og sterk forkynnelse. Jeg skal forsøke å gi et resyme i bloggen min på http://geiroynes.blogspot.com

Geir sa...

Nå kan resymé fra første bibeltime med Charles Hansen leses i min blog http://geiroynes.blogspot.com